Erato!

Har ni sett denna video!?! Sjukt duktiga tjejer som spelar på kesoburkar och sjunger:) Se den!



Idag har vi en mkt bättre dag än gårdagen. Fast denna natt oxå varit bökig. Alltså jag fattar inte vad som tar åt han! Men hoppas innerligt att det går över snart... Vi som hade det så bra för bara nån vecka sen. Sov hela nätterna utan nattmål, lite skillnad från de tre senaste nätterna då han velat äta typ hela tiden! Som inatt åt han kl 01, 04 och 06... 01 vägrade jag gå upp och då fick han amma det lilla som fanns och somna om efter det. 04 svepte han 200 ml välling och vid 06 typ 120 ml och efter det halv slumra vi ca 40 min innan det var uppstigning. Är det nån utvecklingsfas nu vid 8 månader eller??? Kanske därför han är så hungrig...

Idag tänkte vi åka på Öppnis och babygruppen efter lunch. Tycker väll att Albin börjar bli lite för stor för den men babysången är så mysig. Den är ju för bebisar upp till 10 månader så för gamla är vi ju inte ännu men jag tycker inte Albin är så värst road längre av att ligga still och klappa magen och så. Aja men det det är kul att träffa alla goa mammor iaf:)

Idag har jag slagit en de första julklapparna!:) Jag älskar verkligen att slå inpresenter. Mitt tema i år på alla julklapparna blir rött och vitt/silver. Så nu har man 3/22 julklappar klara... Jag älskar att vi är en sån stor familj men när det kommer till julen och hitta på julklappar till alla är det mindre kul! Tänkte jag skulle ta en dag i nästa vecka och försöka shoppa de mesta då. Skönt att vara färdig i god tid! Finns det nå värre att vara ute dagarna precis innan jul och trängas me alla andra sista-minutare?!

Förde just in alla bilder från systemkameran till datorn. Försökte nämligen ta lite julkorts bilder igår kväll, mindre lyckat var det att ta på en övertrött unge som inte ville ha tomteluva på sig. Får göra ett nytt försök senare tror jag.
Fattar inte varför jag inte tar mera kort än vad jag gör me systemkameran... Oftast har man ju bara mobilen framme och kvalitén på de korten är ju inge vidare.

Så nu har jag en uppsjö på fina bilder att visa på min fina lilla skrutt:)







Det sista kortet är taget nu på morgonen. Min lilla klätter apa! Men hur man sätter sig från stående har han inte kommit på ännu... Han står tills han blir så trött så han skakar eller så släpper han och faller. Strax efter detta kort så släppte han och for in i skohyllan... Undrar när han ska lära sig av misstagen, haha.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback