Härlig onsdag

Underbar dag blev det! Vaknade först super nöjd över natten:) Men det blev inte så som jag trodde igår, att han skulle sova hela natten efter grötmålet. Nääru klockan ETT vaknade han och ville ha tutte. Så i rent frustration, trötthet och ilska gick jag och värmde en flaska välling, för jag tänkte banne mig inte amma då bara efter 5 timmar. I en timme kämpade jag me honom och han mot mig. Sen helt plötsligt sveper han flaskan... Och somnar! Lycklig och stolt över mig själv var ja kan jag tala om! Sen sov vi båda till 7. Bra natt verkligen! Ammade då vid sju och sedan nu på kvällen. Men satan va ont jag har i brösten! Men det här tänker jag fortsätta me. När det har ställt in sig ska jag plocka bort kvällsmålet me.
Så jag antar att jag har några kämpiga nätter framför mig nu...

Sen idag vid 11 kom Malin äntligen till mig! Jag fick ju ställa in förra veckan för vi var sjuka. Var så himla kul och sitta och uppdatera varann på de senaste (6) åren som vi inte haft kontakt på. Även roliga minnen från gymnasietiden och fester vi varit på me varann. Skit kul! Så nu får vi verkligen inte tappa kontakten igen:)
Efter att hon åkt på eftermiddagen så kom pappa upp en sväng och satt och snackade.

Hel mysig dag! Även Albin har varit på toppen humör. Tror han tycket det är skönt att vara helt frisk!

Imorgon åker vi till öppnis efter lunch. Hanna och lilla Lilly kommer hit innan och följer även me dit sen. Så morgon dagen kommer nog utan tvekan även den bli toppen!

Mys killen innan sänggåendet<3


Kommentarer
Postat av: malin

hej hej. tack för senast. :)

nä jag har inte fått något sms av dig alls, konstigt. du hade ju rätt nummer och allt.

Hoppas de är bra med er. kramar

2011-11-12 @ 15:44:16
URL: http://barababbel.tk
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback