Ska jag skratta eller gråta?

Nu passar det att sova minsann! Nu när jag är tvungen att gå upp... Hundarna för ett jäkla liv från kl halv åtta på morgonen, då vill de inte längre vara instängda i köket. Loke är som en klocka när det gäller hans mattider...

Tror att klockan var vid halv fem tiden då jag och Albin somnade in djupt. Och nu har han sovit non-stop sen dess. Tycker så synd om han att halsen ska göra så ont. Sen har feber varit hög hela natten me. Men nu när ja kände på honom var han i vanlig temp, är kanske därför han sover så bra nu. Lilla pluttisen! Hela natten har han velat vara som fast limmad i mig. Mysigt men skiit varmt då han var som en kamin!

Nu ska jag försöka äta lite frulle i lugn och ro:) innan min lilla kille vill slå upp sina blå! Låter som om jag har en son i 14 års åldern, haha, så hes är han.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback