Vecka 45

Inte många veckor kvar nu på detta år. 1 1/2 månad kvar till jul me. Läängtar!!

Hittills idag har har vi stor handlat (verkligen stor handlat oxå! Pjuhuu..) och sedan varit på ett BVC besök. Jag tycker det är lite tråkigt att man inte går lika ofta där längre. Älskar min BVC- sköterska. Hon säger alltid så kloka saker och ger en så bra råd. Vi ska iofs dit om 3 veckor igen för Albin hade gått ner i vikt. Sist vi var där vägde han prick 8500 gr och nu vägde han 8400. Så på nästan 2 månader har han inte gått upp nått. Men jag eller hon är inte så oroliga då vi varit sjuka. Sen i och med att han börjat krypa mer så går det väll åt mer energi. Det är ju inte så att han e tanig direkt:)

Nu ska jag snart skjutsa upp Albin till mamma (bara han vill vakna snart!) sen ska jag åka till jobbet på möte. Vi ska nämligen bli kommunal ägda så då skulle det va lite info om det...

På BVC idag:)


Kommentarer
Postat av: Farmor

Du hade säkert grädde i tuttarna och nu är ju tutten indragen på dagarna. Kram farmor

2011-11-07 @ 19:12:33
Postat av: malin

hej hej. ja men de låter bra tycker jag. jag åker nångång vid 10 tiden, så är jag nog framme vid en 11 tiden. kul det ska bli! kraam

2011-11-08 @ 17:04:27
URL: http://barababbel.tk
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback