Vem försöker ja lura?

Eller ja försöker väll bara övertyga mig själv att jag har kul hemma en lördagkväll helt själv...
Pratade just me Robin och då brast det. Stackarn fick säkert dåligt samvete nu att han är ute och roar sig och att jag ringer och bölar att jag aldrig gör nått på kvällarna. Men det var ju inte det som var meningen. Klart jag vill att han ska ha kul me sina vänner, som han nästan aldrig ser längre bara för att han e vid huset varenda kväll. Det är bara det att jag är så jäkla avundsjuk på han att han just nu får förfesta och sedan gå ut på krogen. Jag vill oxå!! Och visst jag kan ju det nu när Albin äntligen tar vällingen men jag är ju en sån jävla hönsmamma. Hur fan ska jag kunna släppa loss när jag vet att jag kommer oroa mig som en galning när jag är borta från Albin.

Nu tycker ni säkert jag är stört larvig men man måste få sörja sitt gamla liv! Då när man kunde vara helt spontan (inte för att jag någonsin varit så värst spontan men det har inte varit värsta projektet när man skulle göra nått) och inte ha nån annan att tänka på än sig själv. Det är absolut inte så att jag inte tycker om mitt liv nu. Jag älskar att vara mamma till världens underbaraste son!! Han är mitt allt!

Äsch det går inte och förklara hur jag känner... det blir bara fel

Nu går jag och lägger mig!


Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Jag förstår PRECIS hur du menar ska du veta! Jag skulle med bara vilja gå ut någon kväll, helt oplanerat, men se funkar ju inte riktigt när man har en liten :) Men men'

2011-11-19 @ 22:50:01
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Postat av: Frida

Elin, jag tror alla som har barn känner så ibland.

Inget konstigt med det!

Jag är också skitdålig på att släppa kontrollen men det gäller att

komma iväg så brukar det släppa lite mer än vad man tror.

Ska du med oss ut den 2:a??

Perfekt tillfälle, då får man prata barn utan att känna sig dödstråkig också, hehe!!

Kram på dig nu :)

2011-11-20 @ 08:01:58
Postat av: Gulperi

Förstår precis vad du menar, jag känner exakt likadant, Det är inte att man inte älskar sitt liv som småbarnsmamma men man skulle vilja kunna gå ut och dansa en kväll, spontant, utan att behöva vara orolig och inte kunna slappna av riktigt.



Jag tror att det blir lite lättare ju äldre barnet blir. Jag hoppas på det i alla fall. :D



Ha en underbar söndag kväll, och hoppas vi ses på Öppnis på Torsdag. Kram



2011-11-20 @ 18:54:51
URL: http://minbebis.com/blogg/gullan88
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback