Blogaward

Så roligt! Jag har fått 2 st blogaward av 2 st fina bloggvänner, Carolina och Angelica. Tack så mycket♥

Och jag skulle vilja skicka vidare den till några av mina favorit bloggar. (Carolina och Angelica är ju 2 av dem men de kan jag ju inte välja nu, haha). Så det blir Elin, MiaMalin, Caroline och Ida. Jätte svårt att välja ut 5 stycken för jag följer så himla många bra! Men klickar ni er in på dessa bloggar hittar ni 5 stycken underbara tjejer:) Mammor som fick barn nästan samtidigt som mig själv. Elin, Mia och Ida har jag följt sen början av graviditeterna, Caroline är en uppsala mamma som jag lärt känna genom ÖF och Malin är en klasskompis från gymnasiet.

Varför började du blogga: Bra fråga! Var emot bloggar förut, och kunde inte fatta varför man skulle hänga ut sig så offentligt och sen varför skulle man vilja läsa om nån annans liv. Men jag trillade dit, haha. Började blogga när jag var "mammaledig" med Cia när hon var valp, för att ha nått att göra. Jag har alltid varit en dagbokstjej tidigare. Ni skulle se mitt dagboksbibliotek! Ha! Har skrivit sen mellanstadietiden fram tilldess jag började blogga i början på -09. Är några böcker...

Vilka bloggar följer du: Just nu följer jag mest mammabloggar, vännersbloggar och lite olika mat/bak bloggar. Jag har försökt att dra ner på hur många jag följer. Ett tag kunde jag ha hundra olästa inlägg på en dag när jag loggade in på bloglovin, det blev för mkt!

Vilken är din favoritfärg: Måste vara tråkig att säga svart och vitt... Såklart älskar jag färger me men svart och vitt passar till allt och man känner sig alltid bekväm i det:)

Vilken är din favoritfilm: Skit svårt att välja en... Tycker att efter varje bra film jag ser så tänker jag att de är en av mina favoriter. Men de filmerna som man aldrig lessnar på ä twilight och mamma mia, typiska tjejfilmer, haha. Men jag gillar action och spännande filmer me, inte skräck bara! Igår såg jag "rödluvan" i ny modern tappning. Den var bra tyckte jag:) Samma skapare som har gjort twilight-filmerna, det säger ju allt!:)

Vilket land/ länder vill du besöka och varför? Jag skulle vilja resa till så himla många länder! Thailand har jag varit en gång och det var helt fantastiskt, dit vill jag igen. Sen Malaysia, Australien, USA, Indien... Alla länder där det är varmt typ:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback