Burr!

Riktigt höstigt ute idag! Blåser kallt fast solen skiner. Jag har frusit hela dan tycker ja. Ruggigt värre!

Blev en hemma dag idag me. Var och handlade hundmat en liten sväng i morse bara. Sen har vi ätit lunch hos pappa. Både igår och idag har ja testat gröt på Albin igen. Igår blev det den mjölkfria, två skedar för han verkade hata den, och ingen spya efter det. Idag har vi testat den vanliga som det är mjölk i och ja det visar sig hur det blir... Hoppas det ska gå vägen!!
Vore ju toppen om han kan äta det nu så man vet vad man kan ge han till frukost:)

Ska även försöka köra sten hårt me flaska ett tag nu me. Vore ju toppen de me om de funka. Så man inte är så låst på kvällarna. Me vatten funkar det ju så hoppas han tar mjölken oxå så och förhoppningsvis välling me. Nu har jag kommit till en gräns och jag är dööö less på att amma!
På dagarna går det hyffsat bra me bara mat. Ammar på eftermiddagen så inte tuttarna ska sprängas. Sen på kvällen är det bara tutte som duger ännu... Och nätterna såklart, men de vill ja iaf fortsätta me för de är så smidigt.

Nej nu har jag en hungrig krabat här brevid som dessutom luktar skunk:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback