Friiday

Börjar detta inlägg me att hissa och dissa!

Jag vill hissa;


Keldas Thaisoppa, satan vad go den är! Lessnar aldrig på den:) Just nu äter jag den till lunch med laxbitar i, mmm!

Dagen Dissa blir;
att åka bil med en galet arg/ledsen unge. Det fick min dag att bli pain in the a**! (fast sen kom ja på att ikväll väntar en date me härliga budar och då blev den helt plötsligt bättre!) Hela vägen från salléns och till huset var gallskrik konstant. Trodde han skulle kvävas flera gånger... Nä fyy vad jag vill ha en bil där man kan koppla ur airbagen i framsätet!
Så fort vi kom innanför dörren här hemma var allt bra igen. Galen panna!!

Förutom att jag sitter och käkar lunch, bloggar, roar A så håller jag på och gör en lax och spenat paj till ikväll. Hoppas den blir go! Vi ska ha lite knyt. Å vad jag längtar till ikväll! Ska bli så skönt att komma iväg och få tänka på annat och snacka lite gojja. Dock måste jag ju ge A kvälls tutten först... En sak till jag vill dissa; nappflask vägran! Men det får bli en annan dag...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt-Elin!! Ikväll blir det lite mommy alone time! Ska bli sååååå mysigt <3

2011-10-14 @ 16:56:45
Postat av: Emelie- Mamma till Lilly

Usch vad jag känner igen det där! Lilly har varit sådär två gånger och man blir ju nästan tokig samtidigt som man får dåligt samvete för att man inte kan göra något när hon sitter i baksätet. Sen när man tagit ur henne ur bilbarnstolen så har hon varit som en solstråle igen :P Jag har bytt bilbarnstol och vad jag märkt så har det gått bättre efter det :)

2011-10-19 @ 09:35:49
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback