Kväller

Albin tok decka halv sju. Kul! Undra hur denna natt blir... Tycker det blir bara mer och mer att man får tvinga han att inte somna tidigt på kvällarna. Kanske har me mörkret att göra??

Alltså fyy fan! Jag provade göra egen barnmat nu i eftermiddags. Sen till middagen skulle ja testa det på min lilla försöktskanin. Han höll på att kräkas! Jag me när jag smakade. Seriöst såg det ut som bajs, gul-grönt bajs! Jag gjorde helt enligt receptet, kycklinggryta med grönsaker. Nää jag håller mig till att göra fruktpuré! Det kan ja iaf!

Snart kommer bror min över på lite filmtajm. Han hade nån bra film som han laddat ner. Får se vad de kan vara, sääkert krig men känner mig öppen för allt just nu så det blir nog bra:) chips och dipp skulle han köpa me sig, Guu så gott! Bra tisdagkväll!

Imorgon blir det fika nere på stan me härliga bruttor. Ska bli himla nice!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback