Lööördag

Härligt väder idag! Så himla skönt. Suuuger in solstrålarna för man vet ju aldrig när man får göra det igen:)

Dagen idag startade me en sov morgon till halv åtta. Klockan åtta traskade vi upp till mamma och pappa för att hälsa på alla i jaktlaget. 1 oktober idag ju, alltså premiär för rådjursjakten:) Robin var me men ja höll mig inne hos mamma me Albin. Loke hade tydligen jagat jätte bra, kul! Ett rådjur sköts fast för Lokes mamma Ellie.

Mamma och ja tog rätt på en massa äpplen. En paj och lite mellis-mos att frysa ner till Albin. Efter lunch blev det en stor handling på Ica maxi. Så nu är kylen full! Så skönt så.

Ikväll kommer Viktor förbi. De skulle ha lite företags snack och sedan blir det nog en film. Ett glas rött tänkte ja unna mig ikväll me. Gött de!:)

Just nu är vi här och njuter i solen!


Kommentarer
Postat av: Ida - Mamma till Joel

Men kolla! jag tror huset blir sjukt fint när det är klart :) jag är en aning avis, vill också ha hus! ^^ kram

2011-10-02 @ 07:48:09
URL: http://kevlarsoul.gone.se
Postat av: Frida

Ja du för oss spelar det ingen roll.

Men fredag känns väl bra?



Fan vad ruligt, speciellt för er som inte badat tidigare :)

2011-10-02 @ 10:30:16
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback