Lördag!

Efter en kass start på morgonen så tycker jag att jag är ovanligt uppåt idag. Jag vaknade på rätt sida iaf till skillnad från min "bättre hälft"...

Vi skulle nämligen var klockan åtta i morse i Länna på skjutbanan. Men vi blev en halv timme försenade (katastrof tydligen enligt R!) och det var mitt fel såklart. Halv åtta kommer han instormandes i sovrummet och säger -Vi måste ju åka nu! Ja men varför har du inte väckt mig då!? Han hade gått upp me Albin före sju och stäng sovrums dörrn, ja men såklart att ja sover då! Aja det drygaste va iaf att när jag kommer upp och ska göra mig klar så har hon inte ens gjort klart Albin. Han stod i pyjamasen han i gåstolen. Hur tänkte han där lixom? Aja vi kom iväg en halv timme senare iaf. Vi hade gott om tid att skjuta innan banan öppnade för det lååånga ledet av jägare som skulle skjuta. Älgjakten börjar ju på måndag så det var många som skulle öningsskjuta innan det. Vårat jaktlag som hade hand om skjutningen idag fick fullt upp dom:)

Just nu sitter ja o väntar på att lill hjärtat ska vakna så ska vi åka över till huset. Robin och hans mamma är där och grejar. Vi ska hämta upp dem och sedan åka och luncha på söderbyGK, efter det ska jag förhoppningsvis hinna måla lite på em om lilla A tilllåter. Snart kan man ju inte måla längre så det brinner lite i knutarna att hinna så mkt som möjligt. Men det är svårt eftersom nån måste ha Albin när jag är där. Han roar sig INTE så speciellt länge i vagnen längre...


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback