Toppen dag!

Ligger och dör lite just nu i sängen. Har så sjukt ont i låren och magen. Syrran och jag startade nämligen vårat nya, hälsosammare och fastare liv ikväll... Vi gick på ett styrkemedel pass på F&S. Sjukt kul men sjukt jobbigt! Är faktiskt stolt att min trötta, sega kropp pallade att hålla samma tempo som alla andra. Dock la armarna av på efter tredje omgången armhävningar, men va gör de:) Så nu har vi två fastat dagar varje vecka som vi SKA träna på! Om det blir mera så gör ju inte det nått:)

Tidigare idag kom Hanna över på fika och sedan drog vi på öppnis. Som förra torsdagen. Var mysigt som vanligt. Albin blev bara så döö trött mot slutet. Han envisades me att bara sova 20-30 minuter på fm... Snacka om att han tok decka i bilen hem sen vid tre!

Nää nu håller ja på att slockna! Är helt slut. Imorgon blir en riktig tråkig dag. Först på morgon ska vi handla sen MÅSTE jag städa. Jag har även tvättstugan bokad hela dan imorgon, tvättkorgen väller över! Kul dag att se framemot... eller inte. Men man kan inte ha kul jämt!

Gnaatt!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback