Tröttis

Albin sover sin förmiddagslur just nu... Jaa redan! Fattar inte hur han kan vara trött nu när det bara var lite över en timme sen vi vakna efter natten. Men såhär tidigt brukar det inte vara. I vanliga fall brukar den infalla vid halv 10-10.

Får se vad dagen har att bjuda på efter han vaknar... Skulle vilja åka och fixa lite vinterkläder till både A och mig. Albin behöver en varm mössa och tjockare vantar, sen är det de problemet va han ska ha på fötterna... Varma tossor kanske är bäst?? Han kommer ju inte gå på de närmsta månaderna iaf... Och jag behöver en vinterjacka! Inte kul! Både ekonomiskt och sen har ja ingen aning om hur den ska se ut. Hatar att köpa jackor!
Aja får se om ja kommer iväg... Kontot skriker ju inte efter "shoppa upp mig" direkt.

Min lilla tröttis just nu, söta lilla unge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhléns har bra tossor, jag har köpt till Clara där. Vindtäta med fleece i. :)

2011-10-17 @ 11:31:04
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback