Tvillingar

Sjukt, igår fick Micke och Gabriella sina efterlängtade små, en flicka och en pojke. Och i förrgår fick en annan från "byn" sitt tvillingpar. Kul att dom fick dagarna efter varann:)
Gabriella hade tydligen åkt in med havandeskapsförgiftning i helgen och sedan blivit snittad igår. Hoppas de mår bra!

Idag blir det lite öppnis på eftermiddagen. Det hör ju torsdagarna till:) Är ju så kul med babysången. Men det blir bara svårare och svårare att få Albins uppmärksamhet. Han ska ju bara snurra runt och vända sig och kika på alla andra. Kanske får bli Stooora öppnis snart helt och hållet:)

Igår kväll när vi lekte på golvet innan läggning så gjorde lillemannen flera tappra försök att krypa. Nått steg sådär tog han men la sig på magen efter varje. Fram kom han iaf! Haha, sötis! Det kanske inte dröjer så länge ändå tills han fått in snittsen. Dax att njuta extra mycket nu då att man fortfarande vet var man har han;)

Nej nu ska vi städa unnan frukosten och klä oss för dagen. Tar nog en tur upp till pappa till halv 10 fikat:)

Pyjamasmannen! (högra ögat är svullet för han nåckade mig på framtanden i morse, ajaj för både han och mig)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jadu Elin, snart kryper Albin och då har du att göra sen, haha! Dom är överallt och ingenstans när dom börjar krypa. Och fort går det!



Vi kommer eventuellt till öppnis på eftermiddagen, det beror på vilket humör lillen är på när klockan börjar närma sig ett. Ärligt talat så känner jag inget större sug efter att åka dit, Viggo verkar bara tycka att det är jobbigt och tråkigt. Jag vill ju gärna träffa andra mammor såklart men med en kinkig unge kan man knappt prata med andra och vara social...



Vi träffas gärna någon dag (någon annanstans än öppnis). Jag är så förbannat trött på att sitta hemma och uggla hela dagarna!

2011-10-20 @ 11:08:10
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback