10 juni 2011

Jag döööör!

Robin hade sin mobil på lagning förra veckan och då var han tvungen att tömma den på allt för de skulle om installera den...
Han visade foton på Albin som han tagit som jag inte sett!

Det här är det absolut första kortet på Albin. Kanske 5-10 minuter gammal. Jag dör!! Började gråta när jag såg det, för kommer ihåg de där två små ögonen som bara låg och tittade på en. Underbar känlsa!

Här var vi på väg hem från BB. Så liten han var i stolen!

Nån vecka gammal

Smyg fotat när vi sov:) Tjockis kinder man hade då, haha. Tur att all vätska som man samlade på sig försvann så fort!
Men vad tiden går fort! Nästan så man har glömt ju hur liten han var och hur det kändes då. Förstår nu varför folk säger ta vara på tiden!




Friday!
Böök! Natten har inte varit toppen... Albin somnade redan klockan 18 igår helt utmattad efter dagens värme och brist på längre sovstunder. Sen har kan legat och gnytt och bökat sen klockan 2. Var upp då och då och stoppade i nappen. Matdax var det vid 4 typ... Sen halv sov han till 6, mat igen och då efter det blev han tok pigg minsan! Inte mamma...



Ville inte alls somna om så mamma fick lite mera sömn!

Nu slocknade han igen en stund och jag tänkte hinna måla mina naglar tills ikväll:) Då blire nämligen sommarfest på Robins jobb! Blir nog skoj! Mamma min ska vara barnvakt, hon blev överlycklig när jag frågade henne om det. Tur att man inte kommer ha nå problem me att hitta villiga folk till det:)

Igår var en dag me full fart. Den bara svischade förbi! På förmiddagen åkte ja till Hanna för att få klappa magen innan den försvinner:) Vi får se om den är kvar till dopet nästa helg, spännande! Som alltid när man ät hos Hanna rusar timmarna iväg och helt plötsligt fick vi lite bråttom för att hinna till öppna förskolan. Det var ju sista gången inför sommaren så det ville vi ju inte missa! Tråkigt att det gör uppehåll nu när Albin börjar tycka att det är roligt... Ska bli kul att börja igen efter sommaren!
Efter öppnis blev det handling me Linda och Linnea och sedan hem hit för att träffa prästen och prata om dopet. Så nu har vi den biten avklarad... Nästa vecka kommer bli hysteriskt, haha. Men det kommer bli kul! Vad skulle jag göra utan Linda?? Skönt att vi har varann att planera me då våra "män" inte är så aktiva i det här... Hotade Robin me att han kommer bli tvungen att läsa en dikt i kyrkan om han inte hjälper till lite! Tror det tog lite;)

Oopps naglarna var det visst innan lilleman vaknar!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback