11 juli 2011

Mysig helg!

Har gått runt hela dan idag och trott att det är söndag... Men det är ju måndag visst:S Ingen koll längre... Dagarna går ihop.
Släktträffen och power meet i Västerås var jätte trevligt. God mat, trevligt folk, lekar, fina bilar och härlig stämning:) Jag glömde helt bort att ta nå kort så det får ni klara er utan!
Robin har senaste veckan försökt prata "vett" me mig... Han vill köpa en jenkare nämligen, jag tycker inte det är en lika bra ide kanske... Iaf så såg vi en sån bil han vill ha i lördags på crusingen. Visst as snygg men hur var det me tajmingen lixom... Aja får se om det blir nån, mister låter ganska bestämd på den saken dock.
Igår for jag till stugan på förmiddagen. Stannade även över där inatt. Jätte mysigt hade vi! Premiär badade i sjön me, en aningens för kallt men när man fick vara i ett tag så blev det bra. Fy tusan va jobbig det är att simma då! Otränad eller vad!?

Pappa & Malin

Jag och lillen höll oss mest i skuggan...

Middag på bryggan. As mysigt!

Albin med sin morfar<3

Alle Valle & ja snodde farmors stuga och sov där me vovvarna. Inte lätt att sova i en 80 säng me en unge som rör sig konstant i sömnen men mysigt vare ändå. Han är så söt med sitt lejon-gosig djur. Hans favorit!
Idag efter vi kom hem från stugan åkte vi till Hanna och kikade på hennes lilla tillskott i familjen. Lilla Lilly som är två veckor nu! Så nedrans söt och liten. Hon hade precis passerat 3 kg sträcket... Visste inte riktigt hur ja skulle hålla en sån liten, kändes som om hon kunde gå av på mitten, haha. Albin var ju aldrig sådär liten!
Härligt att få prata av sig lite på Hansan me! Imorgon ska vi träffas och grilla, våra familjer plus en till barndomsvän me familj. Kommer bli jätte kul! Vi 86:or kan minsan yngla av oss:) vi är några stycken ny från gamla klassen.
Oj det blev ett långt inlägg... Sitter och väntar på att lilleman ska vakna så ska vi åka till huset och underhålla pappan lite:) Igår fick han och bror min upp all ute gips så det ska bli kul att se hur det ser ut nu:) Robin sa att nu ser det verkligen ut som ett hus! Man ser även mera hur stort det kommer vara inuti. Just nu håller han på att tar upp hål för fönstrerna:) Han är så duktig min karl!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback