12 juni 2011

Kärlek!

Älskade lilla vän! Vad jag kommer sakna dig! Gör så ont i mig att se dig sjuk!





En update!

Full fart har det varit idag:) Har ont i fötterna nu... Vid 11 åkte ja och Lisa till gränby centrum. Var ju tänkt att jag skulle hitta nå snyggt att ha på sig på lördag men icke, det hittade ja inte. Kom hem me 2 tröjor och ett par shorts till Albin ist:) Måste ta en tur ner på stan stan denna vecka för att kika efter klänning. Börjar få lite smått panik över vad man ska ha på sig... Typiskt ju, när man ska ha nått så hittar man inget!
Vi kom väll hem vid tre cirkus och efter det har jag försökt baka de där nedrans kakorna som mormor alltid bakade.... Jäkla pyssel! Sen hade jag en son som tyckte det var skiit tråkigt att titta på när mamma bakade och sova skulle han absolut inte göra! Tur att Malin kom och hjälpte mig:) Nu är iaf nästan 60 bottnar bakade så nu ska "bara" fyllningen göras....

Är så himla glad att min syssling ville sjunga på dopet! Kommer bli sååå fint. Antagligen ska hon sjunga Shirley Clamps & Sonja Aldens - Du är allt. Hoppas det iaf för den är såå fin!
Vad tycker ni?
Passar den på ett dop...
Imorgon kommer Linda & Linnea hit så ska vi fortsätta baka. Mycket att göra nu inför lördag. Men då går tiden fort:)
Uscha imorgon ska vi ta bort Mimsan... Känns jätte jobbigt! Hon har ju funnits me i 5 år nu ju. Mitt lilla hjärta! En bättre vän på att trösta en när man är ledsen finns inte. Goa lilla katt!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback