14 juni 2011

Nu var denna dagen över me då! Skönt... Bättre dagar har man ju varit me om som sagt.

Jag har kört järnet här hemma så jag inte skulle ha tid att tänka på min söta vän som låg i lådan i köket. Har hunnit me att städa hela lägenheten; dammtorkat, dammsugit, torkat golvet och skurat badrummet. Sen har ja bakat två stycken kakor till dopet, tvättat överdraget till soffan och gått en promenad. Dessutom har jag ju myst me min son (som jag har maraton-ammat idag, tillväxtperiod eller vad?). När Robin kom hem från jobbet och vi åkte och begravde Mimsan vid huset gick musten hur mig... Men man får gråta! Och det var skönt efteråt.

Nu är jag super trött! Hörs imorgon igen:)

Gnatt!


Tung dag!

Idag har vi bara varit hemma. Har inte alls varit en kul dag idag. Min söta lilla katt fick nämligen bli en ängel i morse (jag fick inte tag på vetrinären igår). Så inatt mös jag järnet me henne och hon låg och sov intill min rygg hela natten. Men samtidigt som det känns jätte jobbigt att hon är borta nu så är det ändå skönt, hon slipper lida. Men jag har ändå skuld känslor för att jag tog det beslutet att hon måste få gå vidare. Men som vetrinären sa man förlänger bara lidandet om man väntat. För visst hon hade säkert hängt me en nån vecka- en månad men vad är det för liv att inte få vara ute och kunna röra sig normalt för en katt?
Jag har iaf bäddat ner henne i en filt i en kartong nu och när Robin kommer hem ska vi begrava henne vid huset.

Saknar dig så mycket!

Promenad!

Nu precis har ja och lilleman matat mosters får:) Albin tittade me stoora ögon på dem!





Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback