16 september 2011



Ja har man inget att göra så...

Snodde en lista av Natahlie:) Kul tidsfördriv... För gaahaa vad tråkigt jag har just nu! Albin sover, jag har damssugit, bakat och ätit lunch. Vad ska man nu göra!?

Höger- eller vänsterhänt: Höger!
Humör just nu: Glad men grymt uttråkad
Favoritgodis: Choklad i alla dess former och röda avlånga hallon godis som finns i lösvikt
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding och fiskbullar!
Kläder just nu: Grön T-shirt och gråa mysbyxor
Musik just nu: Allt! Jag lyssnar på allt möjligt just nu
Vad sa du senast: Jag sjöng för Albin innan han somnade
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Skulle vara rätt häftigt och leva på 1700-talet. Alla stora fina klänningar och håruppsättningarna, det hade nog vart skoj!
Sommarplaner: Sommarn är ju sluut nu... Nästa är jag förhoppningsvis me ledig:)
Fisk eller badkruka: Brukar vara fisk men har nog blivit en badkruka efter denna sommar
Längd och vikt: 162 cm och 61-62 kg
Hur många kuddar sover du med: Två kuddar
Favoritväder: SOOOL!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Albin(!!!), Iphonen och massor me mat
Spelar du nåt instrument: Nää, men har gått på pianolektioner för hundra år sedan
Morgon- eller nattmänniska: Man har ju blivit en morgon människa ofrivilligt!
Sparare eller slösare: Spara?? vad är det? Det existerar inte just nu...
Vem är viktigast för dig: Min underbara lilla familj såklart
Bästa film: Oj vet inte! Pretty women ledsnar ja aldrig på
Tror på liv på andra planeter: Ja, det vore konstigt om det inte fanns liv nån annanstans
Kommer du ihåg din första kärlek: Ooo ja, den glömmer man aldrig ju
Älskar du henne/honom fortfarande: Neej
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet...
Tror du på mirakel: Självklart!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, älskar man nån tillräckligt mycket så är man det
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej den är underbar!
Hur många barn har du, vill du ha: Ett hittills men ett syskon till Albin vore ju inte fel i framtiden
Bio eller promenad: Både och
Är du kittlig: Oo ja!
Snarkar du? Bara när jag är förkyld
Stjärntecken? Skytt
Rädd för insekter? Jag hatar insekter!
Äckligaste insekten: Spindlar, fästingar, maskar och de äckliga geckosen när ja och syrran var i Thailand
Största svaghet: Mesig
Det här är jag bra på: Svårt... Men att vara en bra mamma, sambo och på att baka tycker ja själv:)
Bästa bok? Just nu tycker ja "a piece of cake" me Leila
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Höra tankar?
Vad vill du jobba som? Det vet jag fortfarande inte... Sjuksyrra?
Chips, morötter eller godis? Godis!
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Till och från. Men blogg räknas väll igentligen?
Har du någon flickvän/pojkvän? Ja en fästman om man ska vara korrekt:)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har en tatuering men funderar för fullt på hur nästa ska se ut. Tänker vara så tråkig att skriva Albins namn fast med nått jokks runt om:)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Älskar att ha rent om kring mig
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig i livet!
Vilken hand håller du gaffeln i? Olika, beror på om man behöver skära nått eller inte
Hur många syskon har du? 4 stycken
Vad är du mest rädd för? Insekter men mest ormar!
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Ofta!
Gillar du att sjunga? ja men hur det låter sen är en annan femma
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Hotell och restaurang. Var väll mest för att jag inte visste vad jag ville bli...
Anser du att du är stark? Ja
Brukar du sola? I love it
Vad gör du om du får hicka? Får det nästan aldrig men det finns väll inte så mycket annat att göra än att låta de gå över
Röker du? Nej!!!
Snusar du? Snusläpp? Nej fy det är vidrigt!
Kaffe, te eller inget? Både och. Te på morgonen och kaffe på dagen:)



Hemma!

Nu har ja krupit ner i våran ny bäddade säng efter en super mysig kväll uppe hos mor&far. Halva syskonskaran var me där. Såå mysigt att bara sitta och snacka en hel kväll me familjen. Familjen är bäst!!

Robin är nere på stan och flänger me grabbarna. Det visar sig när han kommer hem och i vilket skick han e i då... Ja me är gryymt sugen på att få gå ut snart. Fast jag trodde jag skulle längta mera efter det än vad jag faktiskt gör. Ett eller två glas vin/öl får man ju faktiskt dricka när man ammar och det har jag tagit fasta på:) Men en ute kväll har det inte blivit ännu... Men snart så! Tror att Albins flask-vägran börjar släppa faktiskt:) kämpa ett lite tag till så släpper det nog helt. Annars får han väll dricka ur pipmugg!

Nää nu säger ja gonatt!!

Finns de nå bättre än att krypa ner i en ny bäddad säng?? Åå så skönt!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback