18 juli 2011

Möttes just av det här...

Går det att böka till det mera i sängen tro?? Haha! Söta lilla grodan min<3




Home day!

Var tänkt att vi skulle åkt på mammaträff idag men skippade de. Bror min kom förbi på fika och sedan är ju inte vädret toppen heller... Ligger just o söver lilleman. Han blev akut-övertrött. Inte lätt att få han att äta och sova då inte...

I morse hade jag turen att syster kom och bjöd på nybakta scones till frukost. Såå himla gott! med min hemma gjorda sylt på:) mmm!
Just det den galningen ska ju åka me ett gäng killar imorgon och bestiga kebenikasie (stavning?). Hon är lite smått galen! Tuff brud inte sant?:) Det är nog en av de sista sakerna jag skulle ta mig för att göra, det och hoppa fallskärm! Man e ju olika...:)

Nu somna skrutten. Kanske man skulle va lite social me bror och Robin, de sitter och tittar på youtube klipp på tv och asgarvar där ute...

Ha de!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback