18 juni 2011

Dopet

Det som som skulle bli en kul dag idag!...

Sjuk bebis, sömnlös natt, dop, barnakuten och x antal duschningar pga spy attacker!

Så blev dagen ist...
Inte som jag tänkt mig direkt.

Och inte ett enda kort har jag tagit under dopet eller fikat. Så ni som fotade nått får gärna maila mig bilderna!

Jag är jätte nöjd me dopet överlag. Jätte fint i kyrkan, trevlig stämning och fina vänner och familj. Hade varit lite roligare om Albin mått bra bara... Eller Alvin som idiot konditorn skrivit på tårtan. Det var verkligen pricken över i:t på dagen...

Nej nu ska jag försöka sova nu när äntligen Albin somnade. Stackarn ligger och kvider i sömnen. Gör ont i mammas hjärta! Hoppas på att vi inte behöver åka till sjukan imorgon igen!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback