19 juli 2011

Gnaatt!

Nu kastar jag in handduken. Karln är fortfarande ute på stan och ränner. Får se när han dyker upp! Är lite avis på att han bara kan släppa allt och bara hitta på vad som helst typ. Ja det kan väll ja me men det är bra mkt svårare och bökigare... Ååå! Har nån nått förslag på hur man får en bebis att vilja ta flaska igen??...

Middagen hos mor&far var mys. Taco blev det, var jätte länge sen ja käka de. Man för åt sig typ på det ett tag när det var så poppis nu tyckte ja det var as gott igen:) Jag stannade kvar och tittade på allsången me mamma oxå. Älskar att Måns har tagit över det ja:)
På vägen hem kvicknade lilleman till...



Tittade upp och undrade vad fasiken vi skulle ta vägen den här tiden på dygnet. Sötis! Nu har han somnat om i sin säng igen.

Tingeling!



Jodå, en klar vaken liten krabat! Att han aldrig kan sova nå längre stunder....



Han ligger och spanar in musik-mobilen han fick idag:)

Jaha ja...

Idag har dagen bjudit på lite shopping och lunch date me Mikaela. Var inte igår man träffa henne och lilla Rhana. Kul och mysigt!

Nu sitter ja me huvudvärk och lågt blodsocker. Jag glömmer att dricka heeela tiden!!! Har jag alltid varit dålig på men nu är det ju extra viktigt att göra de när man har en liten igel att föda me...


Detta kanske gör mig lite piggare!:) Mjölk och ballerina kladdkaka. H&M katalogen låg i brevlådan idag när ja kom hem, kuul! Bibeln lixom;) den ska jag granska innan ja kilar upp till mor och far. Ska käka där då Robin skulle gå ut och käka me 2 kompisar.

Nu har verkligen Albin fattat hur man vänder sig till mage. I morse gjorde han det flera gånger efter varann. Sken som en sol när jag berömde honom! Han har vänt sig några gånger förut me men då har han inte riktigt fått me sig armen och kunnat lyfta huvudet.



Titta mamma vad jag kan!!



Jaha det var den lugna stunden...;P Hör just nu nån gny i sovrummet... H&M katalogen får vänta helt enkelt!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback