20 juni 2011

Måndag kväll!

Vart tog dagen vägen??

Vid tolv mötte ja upp mamma i kvarnen för lite lunchning. Sen åkte vi till Ackis för att hälsa på morfar. Men vad jag hatar denna stad alltså! De bygger ju ta me tusan om överallt!! När ja skulle in fastna jag i luthagen, sen glömde ja bort att islandsbron va avstängd och fick ta världens omväg till sjukan. Sen sjukhus området ska vi ju inte tala om... Och hitta parkering där me var ju rena lögnen!
Tillslut kom vi in och fick kramas lite me morfar. Söta gubbe!



Albin myste lite me gammelmorfar me:)

Sen bar det av hem, slänga ihop middag, åka på husvisning och sedan en fika me bror min. Bra dag!



Lillebror min och hjärtat!

Imorgon blir det en date me Anna:)

Nu sängen!





Semester

Nu börjar min semester:) Har inte en enda dag som nått är inplanerat på de närmaste veckorna framöver. Skönt faktiskt! Saker kommer man ju hitta på ändå men de senaste veckorna har det varit nått varje dag inplanerat. Sen allt inför dopet har ju hängt över en varje dag me...

Så fort ja får lite bilder ska jag visa och berätta om dopdagen:) Roligare me kort ju! En sak som ja kan berätta är ju att DEN dagen kommer jag aldrig glömma!

Nu är det iaf bättre me lilleman. Ingen spya på hela dagen igår och idag när han vakna så var han sitt vanliga pigga jag:) Skönt! Man blir ju så orolig när det finaste man har inte mår bra!

Idag ska vi åka och hälsa på min morfar på sjukhuset. Han fick åka in i torsdag... Skrutt morfar! Ska packa ordning en fika korg nu till han. För HJÄLP vad me tårta vi fick över från dopet!




En hängig liten skrutt från igår...

Tittade nyss vad det skulle bli för väder på midsommar. Och just NU ser det ut som om det ska vara fint:) Håller tummarna för att det inte ändras! (men säkert kommer det ändras 10 ggr innan fredag som vanligt...)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback