25 maj 2011

The love of my life!

Vad jag älskar dig! Det går inte att beskriva i ord hur mycket. Är så himla glad att det är vi! Och nu är vi två även tre, helt ofattbart!




You and me forever<3



Onsdag!

Just nu väntar jag hit världens bästa Anna! Ska bli en prommis me vovvarna i blåsten... Solen är framme iaf så det blir nog skönt ändå!

Och idag är ingen vanlig dag, nej för det är Lollos fördelsedag. Hurra, hurra HURRA!!
Grattis älskade vän<3
Vi på lady gaga i globen för ett år sedan!
Hur kul kväll som helst:)
Nej om man skulle klä på sig innan Anna kommer...


Nattmatning!

Hur fasiken slutar man me dessa nattmatningar?! Han verkar ju inte direkt vara vrål hungrig när han vaknar för han snuttar en liten stund bara för att sen tok somna om. Ska väll igentligen inte klaga då han somna så bra om men endå, när ska han sluta vakna på natten?

Nu har jag iaf fixat bloggpress som app:) får se om det funkar! Himla smidigt ju att blogga "on the go" som sagt:)




Min skönhet just nu!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback