26 maj 2011

Vårruset!

Nu var vårruset avklarat:) Vi gick 5 km på 55 minuter prick. Bra gjort!
Det blev att jag gick utan barnvagn. Var nyttigt för både mig och Robin! Men va svårt det va att försöka koppla bort Albin-tankarna.










Nu är jag trött! Lilleman har ja fått att sova me. Bara ja själv kvar:) Snacka om övertrött Albin var när jag kom hem! Han somnar alltid vid bröstet på kvällarna och sen lägger ja bara ner honom i sängen. Det måste ha blivit fel för han att somna till flaskan... Slutade me att ja fick dra fram tutten och då somnade han direkt. Måste vara rätt förpackning på maten:)


Rolig dag det kommer bli!

Vi idag!
Albin vill inte alls vara me på kort, haha.



Om en liten stund ska vi åka på öppna förskolan och ikväll väntar vårruset:) Kuul dag!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback