27 juli 2011

Onsdag

Fullt ös medvetslös!
Guu jag är helt slut nu! Nu är första gången på hela dan som jag sätter mig ner. På fm målade ja garage och lite på huset sen efter vi käkat lunch har jag dammsugit, torkat golv, städat trappuppgången och bakat 2 sorters bröd. Var igentligen mening att jag skulle ha bakat bullar men hade vi nån mjölk hemma då... Nää! Blir till att handla efter bvc imorgon *suck*.
Alltså seriöst jag håller på och flyter bort! Det är så kvaft! Sen att man har ugnen igång gör ju inte saken bättre...
Känner inte för att ställa mig att laga mat nu direkt! Meen vad gör man inte för sin hugriga karl... Värsta hemmafrun man är:S
Inte har man lyckats vara nå i solen idag heller! Nu när den äntligen är framme lixom. Alltså seriöst så blek som jag är nu har jag nog aldrig varit en sommar, trist! Men hur ska man hinna ligga och pressa?
Hade ju varit guuld om man kunnat måla i solskenet, förena nytta me nöje lixom:)
Får hoppas på att augusti blir fin så kanske man hinner få lite färg innan hösten kommer!
Nej nu har jag en kyckling att tampas me i köket och så ska mina frukostbullar gräddas

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback