28 augusti 2011

Det finns inget mysigare än när de finaste man har somnar i famnen på en<3


Såå mysigt!
Jag älskar dig så mycket!

Just nu sitter ja och väntar på att Robin ska ringa:) han är ute och passar rådjur me bror min och nyss så hörde jag att de small:) Hoppas han fick sin premiär bock!
När jägarn kommer in ska vi lyxa till det me varsin irish coffee. Inte dumt de!

En glad liten tröttis! Tröttsamt att vara på kalas hos gammelmormor:)


Älskade lilla unge!

Lycklig är jag!

Fick denna av mamma idag:)



En bak bok me min favorit, Leila!

Nu ska ja sätta lite fart. Robin kläckte nyss ur sig att vi skulle fira hans mormor idag kl 13... Hallå lite framförhållning tack! Ja som precis var på väg att färga håret, de får vänta.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback