28 maj 2011

Längtar tills detta blir verklighet!!

Idag blir det barnloppis på fyrispark för hela slanten:) Har inte varit där tidigare så det ska bli sköj!
Albin sitter här brevid mig på golvet och söker ögonkontakt, haha. Varje gång jag tittar på han så ler han och lägger av sitt falsett ljud! Tur att nån av oss är morgonpigga...
Imorse blev jag bortskämd me att få en sovmorgon. Albin vaknade där vid halv sex och ville ha mat och sedan vägrade han somna om. Robin tog han me ut till tv för att underhålla han så jag fick sova. Sköönt! Ibland är det såå lätt att få Albin att somna om där vid sex tiden men andra gånger lönlöst!
Annars idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på...
Åka och underhålla pappan vid garaget kanske. Han skulle spika vindskivor idag. Och kristihimmel-helgen skulle de börja resa huset:)
Inatt drömde jag att huset var färdigt och vi höll på att planera tomten. Såå kul! Blev så snyggt med altanen och stenmuren. Men nästa vår kan vi nog göra det på riktigt!

Läängtar tílls detta blir verklighet!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback