29 augusti 2011

Gnälligt!

Äntligen sover gnäll spiken! Huvva för denna eftermiddag/kväll. Inget var bra och allt ja gjorde var fel! Det var inte så att han va ledsen utan bara förbannad och missnöjd. Aja nu sover han och imorgon är en ny dag!

Nu sitter ja o R å tittar på robinson på tv. Kul att de har börjat:) Sen har ja färg i håret nu me. Känner dock på mig att de kommer bli jäkligt mörkt... Råkade ta fel nummer. Aja det blir va de blir, bara de inte blir Svart!

Inte kul!

Dagen blev inte som vi tänkt oss riktigt... Först hade vi en riktig mys morgon här hemma. Albin vaknade vid halv sex och somnade sedan om vid 6 brevid mig, sen sov vi till halv 9. Jätte skönt! Halv 11 var vi på gränby för att kika in den nya utbyggnaden och hitta byxor till oss båda. Även träffa Ullis och Sigge för en lunch date skulle vi göra... Meen! Vi han väll bara vara där en halvtimme innan Albin började kaskad kräkas. Hela han och vagnen var dyngsura. Skynda till toaletterna och där spydde han ner hela handfatet och spegeln (samtidigt som han skrattade åt sin spegelbild... Haha). Snacka om sanering ja fick egna mig åt! Så vi bokade faktiskt av lunch daten och åkte hem, konstigt va?
Blir lika förvånad varje gång hur mkt som rymmer i en sån liten mage... Undrar om de är gröten denna gång me?? Fast nu åt han ju mjölkfri gröt på morgonen och de har han gjort 2 gånger tidigare utan spya... Fast iofs åt han ganska mkt i morse. Äre gluten kanske?? Å suck nästa gång vi testar gröt så ska vi vara hemma hela dan!

Spyyisen i morse på gos stunden






Myys unge! Glad jämt den där:)

Jag hann mig köpa ett par nya jeans på JC iaf innan incidenten:) Skulle ju ha ett par mörk blå/svarta och smala ner till men såklart blev de ju inte så... Halv ljusa och raka/lätt utsvängda ist. Har inte bestämt mig ännu om ja ska ha dom... Snygga var de ju förstås!

Va ska man göra nu då? Albin deckade nyss och lär nog sova länge då det inte blev nå på förmiddagen. Bullbak kanske?

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback