3 juni 2011

Rekord!

Nu knatar jag i säng... Är nog senast hittills tror jag:) Alltid när ja är uppe sent så känner jag mig så stressad för att gå och lägga mig. Räknar timmarna tills Albin vaknar hela tiden. Sömnen har alltid varit så viktig för mig, en dålig natt och hela dan är förstörd! Speciellt nu när alla uppiggande hormonen börjar rinna av en...

Imorgon ska jag promenera över till en granne (vid tomten) och hälsa på. Dom är även vänner till mamma och pappa och jag bar där mkt som barn. Ska bli kul! På em ska jag till stugan och grilla me resten av familjen. Får se om det blir ett premiär dopp i sjön:) Lär man väll säkert åka på mjölkstockning...

Nej nu säger jag godnatt!


Härlig dag!

Underbart väder idag hörrni!! Solen har även tagit lite grann på min bleka kropp:)



Mysigt att vara utomhus tycker Albin:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback