9 september 2011

Å äntligen har Kim & Karins nummer 2:a kikat ut:) En flicka till blev det! Och en eloge till Karin som lyckades klämma ut en 4880 gr bebis. Jag tyckte en nästan prick 4 kilos var nog... haha.
Längtar tills jag får hålla och lukta på henne:)

Jag har just bakat färdigt mina äppelkakor tills imorgon. Jag fick i order att ficka fikat till släktträffen då. Och vad passar inte bättre än äppelkaka nu när äppelträden är överfulla me frukt:) Funderar på att prova göra äppelmos me nån dag. Har ju försjuttsingen kokat sylt/marmelad och saft i år så då kan man ju lika gärna prova göra äppelmos me:)

Nu vet ja inte va ja ska hitta på riktigt... Mamma slutar klockan ett så man kanske skulle traska upp dit på eftermiddagen och hjälpa henne fixa. Vi ska ha skaldjurskväll där uppe ikväll me hela familjen nämligen. Är så kul när alla syskonen är samlade, inte ofta vi är det nuförtiden:)

A just de! Vi provade ju på kyrkans öppnis igår. Var en del mammor från byggden där och några som man kände igen. Meen det var inte de samma som där vi brukar gå. Lite tråkiga sånger och tanten som höll i det kändes det som om hon hellre hade varit nån annanstans... Och som Frida skrev så var de ju tvugna att dra några valser om gud me. Men det var kul att prova på och nån gång kanske man åker dit igen för omväxlingskull:)

Nu var friden slut, nu vakna lill prinsen:) Så nu blire lunch! När man äter frukost sju på morgonen nu förtiden så är man vrålhungrig till lunchen sen!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback