Helgen

Svisch sa det och denna helgen var över igen då...:( Nästa blir ju extra lång och det gillas!!

Igår var det jobb mellan 7-14.30. Passet flöt på bra hela tiden och jag jobbade med ett kanon gäng så det var jätte kul:) Sen bar det hem för att pussa och kraama sonen! Gu vad jag saknade honom under dagen! Men det blev bara hem och vända för jag passade på att åka till huset då mamma kunde ha han en sväng på em. Jag grundmålade tak- och golvlister och ungefär halva panelen till fondväggen i vårat sovrum. Sen tog färgen slut. På kvällen sen blev det middag hos mamma och pappa och jag stupade sedan i säng 21.30. Lång och intensiv dag blev det!

Idag har jag varit i huset och spacklat en stund på fm medans Albin sov i vagnen. Nu är det bara en andra omgång spackel i taket i entrén sen är det färdig spacklat, heelt! Fy fan vad skönt! Jag är bra less på det nu... Det värsta är ju bara att jag har slipningen kvar sen. För det är snäppet värre faktiskt. MEN sen är det målning och tapetsering kvar:) och det är kul!

På em idag har vi bara varit inne och lekt. Albin har gått jätte mkt. Så kul! Men det är ännu vingligt och ostadigt men han övar iaf:) Söta unge!

Nä nu börjar filmen på 4:an igen!


Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

vilket charmtroll :) sista bilden är ju underbar! :)

2012-04-02 @ 14:18:51
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback