Läggdags

Nu äntligen har jag krupit ner under sköna täcket! Kännas som om jag längtat efter det sen jag klev upp i morse. Fyy vilken trött period jag är inne i nu! Sover som en kratta på nätterna och går i en dimma på dagarna. Glömmer saker och hör inte vad folk säger. Jätte pinsamt idag på ÖF då jag satt och pratade me en pappa och kom på mitt i samtalet -vad pratar vi om? Och just då ville han ha svar på en fråga... Eee? Han måste tyckt jag var hel skum. Haha.

Idag efter ÖF så for jag in till stan för att luncha med syrran. Indisk mat! Super gott, jag är fortfarande mätt, haha. Super mysigt var det iaf att krama om Lisa. Saknar att ha henne nära<3
Efter lunchen dumpade jag Albin hos mamma och for till huset. Det blev att jag målade klart hallen, lite taklister och listerna runt fönstrens i köket. Jag trodde vi (jag) skulle slippa måla listerna när de var uppsatta men icke, spikhålen är så fula! Tak och golvlister tänkte jag bara ha i snickeri spackel i. Orka måla allt igen!

Nu är det verkligen slut spurten i huset!:) så himla kul! Som vi har längtat att det ska bli färdigt, ja iaf beboligt färdigt blir det nog aldrig...
Marcus skulle komma på torsdag och dra den sista elen. På fredag skulle Patrik komma och lägga golvet i entrén och sedan erbjöd han sig att hjälpa till att lägga parkett oxå, varsågod;)
Så nu är det inte mkt kvar!! Idag fick Robin stora badrummet helt klart oxå. Så nu kan vi gå på toa och bada om vi vill:)

Imorgon vette sjutton vad man ska hitta på... Mamma ska ha Albin efter kl 4 men innan det?... Nån som vill leka med oss??:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback