Burr!

Fy vad frusen jag varit idag! Idag har verkligen hösten givit sig till känna. Inget varm vatten har vi idag heller så man kunde inte ta sig ett varmt bad:( Det suger att ha solvärme när det är sånt här väder hela tiden!!
Robin höll på idag och flyttade in nya pannan och provade den. Bara den blir inkopplad och allt funkar så kan vi ju börja elda igen. Läängtar!!

Idag har Albin varit på dagis mellan 10-13.30. Det hade gått jätte bra förutom att han inte ätit nått och sovit minimalt. Jag spenderade min fria tid min Lollo nere på stan. Lunch och en massa nödvändigt uppdaterande om våra liv. Vi kikade även in rådhuset som blivit galleria tydligen. Guu vad fint det var där!! Mysigt ställe! Älskar att de bevarar de gamla i gamla hus. Tänk att bo så:) Fast nytt hus har ju sin charm det me men gamla hus lever på nå sätt.
Det var iaf några kanon mysiga timmar jag spendera på Lollo. Så himla skönt att kunna koncentrera mig på att hålla ett samtal utan att bli avbruten av en liten kille som vill ha uppmärksamhet hela tiden... Egentid är så viktigt!

Efter att jag hämtat Albin hakade ja me mamma och Malin upp på gränby. Eftersom mitt konto ekar så blev det inte mkt till shopping för min del. Albin fick iaf ett par nya jeans till att leka i på dagis, lite lätt fodrade oxå. Jag letade även efter en familj almanacka, en sån me spalter för varje familjemedlem, men jag hittade ingen. Jo de fanns som började januari 2013... Men tänk om man vill planera 2012? Halva året är ju kvar lixom! Aja letandet får fortsätta;) Nån som har nå tips var?

Nä nu är det bedtime! Man vet aldrig hur nätterna blir just nu me lilleman så det är bäst att komma i säng i tid. Go natt!


Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt med egen tid :) hade planerat min så bra denna vecka också. Men det blev jobb ett par timmar istället. Blä!!
Tänkte bara säga att jag köpte en familjealmanacka på maxi. Fem spalter och började i augusti. Inte den snyggaste men duglig ;)
granit har bra och lite vackrare som börjar i augusti också!!
Kram frida

2012-08-22 @ 23:47:47
URL: http://fraaajdas.blogspot.com
Postat av: Lillis

Citygross har familjekalender :)

2012-08-24 @ 22:08:08
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback