Freedag

Ja då var helgen på ingång då:) Häärligt! Fast det känns som om det har varit helg hela veckan då Robin haft semester denna. Gillar att ha han hemma♥
 
Denna vecka har det hänt massor hela tiden känns det som. Tomten börjar ta form, vi har varit på utflykt hela familjen, jag har gjort min sämsta affär ever- en bil affär, solat och badat och även hunnit me det vardagliga. Denna vecka har alltså flugit fram med andra ord:)
 
Albin har sovit i sitt rum lite över en vecka nu och det går över förväntan faktiskt. Större delen av nätterna har han sovit non-stop med undantag för endast ett napp instopp/tröstning. De andra nätterna har han sovit jätte oroligt och velat kommit in till oss vid 3-4 tiden. Jag tror dock inte att det beror på att han sover själv inne på sitt rum utan av mardrömmar ändå. Sen håller han även på och får 4 nya tänder så lite extra kinkig är han allmänt endå... Tänderna som är på G är inte hörntänderna (de spetsiga) utan de dubbla längre in. Snygg glugg han lär ha sen när de är uppe, hehe.
 
I förr går blev jag även ägare till min allra första bil:) En V70 -09:a. Jag är super nöjd! En diesel är det oxå så Robins företagkort lär gå varmt;) Nu kan även Albin sitta i framsätet!!! Så himla skönt! Han har nämligen de senaste veckorna haft en förmåga att krångla sig ur bilstolsselen när han har blivit urtråkad. Vet inte hur många gånger jag fått stanna och spänt fast han igen! Så av säkerhetsskäl är det ju bra att han sitter i fram nu... Fast ur andra säkerhetssjäl inte... Aja nu sitter han fram iallafall. Ett annat plus med bilen är att vagnen och hundbur får plats. As bra!
 
Våran lilla familjeutflykt vi varit på denna vecka då. Jo igår hade vi en hel dag på parkens zoo i Eskilstuna. Det var riktigt lyckat! Jag ska dock inte lita på väder apparna längre... De visade molnigt och 20 grader. Men det var steeek hett och sol hela tiden. Med jeans och T-shirt som vi var klädda i var det rätt så varmt... Och djuren var lite halv loja. Men det var kul ändå! Vi åkte karusell oxå och det gick hem hos lilleman:)
 
Just nu sitter Albin i grävmaskinen me Robin och kör upp sten till våran uteplats. Varje gång han passerar köksfönstret tok vinkar han åt mig. Så Söööt!♥
 
Kikade just på klockan och insåg att jag inte har tid att sitta här längre nu... Grillning hos mamma och pappa blir det ikväll så nu lär ja sticka. Ett inlägg utan bilder får det bli tyvärr. Kör en bild bomb imorgon!
 
Heej!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback