Låg

Sitter just nu och gråter i soffan. P.S I love you visas på tv... Jag borde verkligen inte titta på sånt just nu. Känner mig så lätt retlig och lätt till tårar idag. Började böla i bilen när jag lämnade Albin på dagis idag och han vinkade så sött till mig. Fånigt ju!
Nä jag behöver lite upp peppning känner ja! Men förhoppningsvis när jobbet drar igång så blir det bättre. Känns som om dem ångesten drar ner mig.

Det hade gått bra för Albin på dagis idag. Fullt ös tydligen! Ramlat och slagit sig flera gånger, men det är ju sånt som händer. Känns tryggt att veta att han låter sig bli tröstad av fröknarna iaf. Dock hade han sovit nada på hela dagen. Men det tog han igen minst sagt när vi kom hem:)

Jag blir så rastlös när han är på dagis och jag ska roa mig själv på dagen. Känns som om jag saknar nått hela tiden, samtidigt som det är skönt me med egen tid. Idag fixade jag lite grejer i stan och sedan lunchade jag me pappa. Pappa följde även me och hämtade Albin. Ni skulle ha sett minen när Albin fick syn på han:) Sötungen! Visade glatt sin familjetavla för honom oxå.

Imorgon ska mammorna invadera stan! Ska bli jätte kul att gå ut och käka och ta sig några glas:) Dock har Robin rört ihop det lite med kvällen imorgon men det får HAN lösa för han visste för långt tillbaka att ja skulle ut imorgon. Jag tänker inte ställa in pga av Elmia, nepp!

Nä nu fortsätter filmen...

Sötnöten från lämningen imorse<3


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback