Rörigt...

Då var man hemma igen då.. Lämnade Albin på dagis vid 10, alldeles själv för första gången! Jag skulle bara vara borta till halv tolv... Jag drog iväg till Joels jobb och hämtade en hylla han tillverkat till oss, super fin! Tack! Sen drog jag och luncha med Robin och brosan. Helt plötsligt är klockan halv 12 och jag fick gasa järnet för att hinna till fsk. När jag kom dit gick precis brandlarmet! Alla barn och fröknar vällde ut. Jag fick assistera och köra lite vagnar. De höll ju precis på och söva alla inomhus i vagnarna. Några barn vart ju livrädda när sirenarna gick igång me, kaos! Men som tur var så var det bara en brandövning, oanmäld. Svettiga fröknar och förvirrade barn och föräldrar fick en kvart senare traska tillbaka. Och vi fick åka hem. Albin slockanade på 3 röda när jag la han i sängen.
Det hade gått jätte bra att han varit själv. Dock hade han inte rört maten vilket är olikt honom. Aptiten kanske inte riktigt är tillbaka ännu efter sjukdomen.
 
Imorgon ska jag lämna honom 10 och hämta kl 2. Känns bra faktiskt:) Jag gillar alla fröknarna som Albin har. De är super trevliga och Albin verkar gilla dem oxå.
 
Nu öser regnet ner här. Idag känns som en riktig höst dag faktiskt Tror jag ska krypa ner i soffan och slå på en film nu, mysigt!
 
Älskade lilla unge♥

Kommentarer
Postat av: Lillis

De kan vara så under inskolningen me maten. Mina va likadana men dom kommer igång efter ett tag. Hoppas allt går kanon annars?!

2012-08-22 @ 18:46:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback