Sjukstuga

Jag började jobba kl 13 idag men nu är jag hemma igen... Satt 2 timmar på APT och sen blev jag hemskickad av Jessica. Jag som skulle jobba till 21 sen! Såg väll inte alltför kry ut.. Kände mig som om nån hade kastat en hink med iskallt vatten över mig, frusen fast svettig/blöt. Trodde jag dolde det men hon genomskådade mig.
Nästa lön kommer ej bli kul! 1,5 vecka vab sammanlagt och nu en karensdag på det. Tur man har en tät karl som kan försörja oss nästa månad *host* *host*.

Kände mig mkt bättre bara jag kom ut från jobbet men jag är inte på topp nu. Vet inte va de är. Lite små feber har jag nog... Och halsbränna så som spyan sitter i svalget. Trevligt!

Jag fick en massa saker uträtta på fm idag iaf. Robin jobbade inatt så efter han vaknat drog jag iväg utan barn till gränby. Så skönt och strosa själv! Köpte lite smått och gott in för julen så som bordsdekoration, lika dan slips till Robin som Albin ska ha (de kommer vara så sööta!), absolut sista julklappen och underkläder och pyjamas till mig. Fint de!

Nu ska jag slå igen mina gröna en stund. Albin ligger och snusar så gott här bredvid mig så jag tror jag joinar:)

Kram!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback