Bra dag/kväll

Köksgolvet är fogat och klart, stora badrums golvet lagt och lilla badrummet fultspärren klar. Patrik har jobbat på bra igår och idag:) Eftermiddagen har jag spenderat med min familj hos brorsan. Sen ja när ja kom hem tittade jag på Whitneys begravning (och fällde lite tårar) och sedan nu bodyguard på TV. Gu vad den kvinnan var fantastik! Så vacker i både rösten, utseende och utstrålning.

Tror Albin hade lite dåligt samvete (om de nu kan ha de...) efter den stökiga morgonen gör guu vad mysig han varit idag. Kramats, pussats och varit på jätte bra humör. Älskade lilla unge! Läggningen gick t.om bra för en gångs skull. Han fick välling och sen myste vi i våran säng och där somnade han tätt in till mig. Tänk om det kunde vara så jämt!

God natt på er!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback