Festligheter

Dagen går mot sitt slut. En mycket mysig dag har det varit! Den började med att go lilla sonen slog upp sina blå till ett strålande humör. Vi lekte hela morgonen tills det var dax för en liten nap. Då promenerade vi bort till huset i solen. Halv vägs dit fick jag sällskap av våra grannar (snart iallafall). De följde me över och kikade hur vi fått det så här långt. Mycket trevligt! När vi var där kom även vitvarorna. Jisses vad snygga kylen och frysen är! Har ju bara sett dem på bild tidigare:)
Efter lunchen gick vi upp till mamma min och lekte tills nästa nap. Nu ikväll har jag suttit och kollat gardiner till huset, svårt det där... Jotex har himla mycket fint!

Imorgon kommer goa Anna hit på lunch. Hon har ju fyllt år hon så en liten present väntar här minsann:) En present jag är riktigt stolt över, haha. Hoppas hon blir glad! Men innan hon kommer ska jag åka och köps gips skivor och blandade till diskbänken. Som tur är följer pappa med! På eftermiddagen är mamma barnvakt så jag kan åka till huset å greja. Späckad dag blev det:)

Snart är februari slut me då! Kom på nyss att räkningarna måste betalas in imorgon då sista är i över morgon, hjälp vad fort det gått! Men snart är mars här:) Då händer det mkt kul minsann! På fredag blir det utgång me jobb tjejerna, sen i helgen är det dop. Nästa helg blir det stan med mammorna och födelsedagskalas. Och helgen efter det blir det dubbelkalas för mina älsklings killar. Det blir mkt roligt denna månad:)

Nä nu ska jag sova ist för att ligga här å pladdra på. Jag har varit en rätt så flitig bloggerska idag tycker ja, inte sant?;)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback