Kväller

Nu var denna dagen snart till ändo. Skönt! Denna dagen har minst sagt smyygit sig fram. Väldigt tråkig med andra ord! Tur att svärmor kom förbi vid 3 tiden och livade upp stämningen lite. Tack!

Dessa dagar som vi bara varit hemma och kurerat oss så har jag passat på att fylla frysen med diverse bakverk. I måndags bakade jag bullar, igår kokosbollar (som redan visst är uppätna...) och idag choklad muffins. Så nån nytta har jag gjort iaf:)

Imorgon har jag tänkt frisk förklara oss. Jag är endast lite snorig och Albin lika så, hostan han haft är nästan helt borta nu. Ventolinet han fick sist han hade hosta har funkat super denna gång.
Imorgon ska vi åka till Anna. Ska bli så himla kul att lämna denna lägenhet och få sätta på sig ett par jeans. Haha! Spyr på mjukis byxor och t-shirt efter dessa sjuk dagar!

Tok förkyld i 6 dagar med pigg har han varit hela tiden. Skönt det iaf! Här busar han genom att sitta på mina ben och så ska jag gunga honom. Gärna högt så han nästan slår runt, han är inte rädd den där inte!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback