Pjuuh

Nu satte jag mig ner på hela dagen i soffan. Jag är redan helt slut! Skulle kunna gå och lägga mig för natten nu direkt! Albin har inte varit på sitt bästa humör idag... Från att han vakna 7 i morse så har han krävt underhållning konstant! Har jag bara vänt mig om för en sekund har han blivit ledsen. Under hans förmiddags lur roade jag med lite måsten så som tvätt och städ, blä! När han slog upp sina blå började allt om igen... Inte har han sovit nått nu på eftermiddagen heller för då kom Mikaela hit mitt i läggningen. Ni kan ju säkert förstå vilket humör den lilla är på just nu:S Robin kom hem nyss och fick ta över. Jag skulle "laga mat" var det tänkt... men soffan var bra skön alltså;)

Hade vi vara varit friska idag hade vi tagit oss ut på roligheter men ist fick vi vara hemma och kurera oss. Det var nämligen tänkt att vi skulle ha gått på vaksalatorg marknaden idag med Annsofi och Nellie. Men det är kanske inte så bra att kyla ned sig när vi redan är förkylda... För fyy vad kallt det är ute. Jag tyckte det var "varmare" härom dagen då det var -20 än idag då det är -8 och blåser. Det blåser isbjörnar som Annsofi sa:)

Imorgon skippar vi nog öppnis oxå. Känns skit trist men det vore ju Inge skoj att smitta nån annan eller dra på sig nå mera baciller...

Nää om man skulle gå och göra den där ugnspannkakan som jag igentligen skulle göra:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback