Sjukstuga

Vilken natt! Albin hostade och snorade konstant. Vaknade och var ledsen en gång i timmen minst... Jobbigt att suga på napp när man är tok täppt säkert:/ Vid tre tiden ledsnade jag på att springa upp och ned så då fick han ligga mellan oss. Och då sov man ju oxå bra eller?... slapp gå upp iaf för tröstning och napp i stopp.

Idag är vi bara hemma. Fick ställa in dagens planer och kurera Albin ist. Han går först! Alltid! Helgen kommer väll bli lika lugn den. Blir Albin lite friskare så kanske nån vill ha Albin så jag kan fortsätta i huset. Man lär ju åka dit och kika hur badrummen blir iaf:)

Min snoris som försöker leka med Cia. Haha, och hon vill bara äta upp leksakerna:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars lilla Albin!! Hoppas han blir frisk snart. När vi flyttat allt färdigt och Albin blivit friskare så kanske vi kan ta och träffas och fika lite?



Jag och Emir skickar krya på dig kramar till Albin. Kram

2012-02-03 @ 16:39:05
URL: http://minbebis.com/blogg/gullan88
Postat av: Ida - Mamma till Joel

åh, krya på Albin! här har vi också legat sjuka 1 v, men börjar äntligen bli bättre!

kram

2012-02-06 @ 22:27:32
URL: http://idaa.gone.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback