Torsdaag

Strunta i inlägget nedan, haha. Jag har ärvt en hel matservis efter min farmors mamma men ingen vet vad den heter eller hur gammal den är. Därför skrev ja till en antik-forom sida om hjälp med det. Men det gick inte att ladda upp bild där så fick länka hit. Bökigt men det vore kul att få veta lite mera:)

Idag fick jag sov morgon till kl 8!! Tack för den kära son:) de senaste dagarna har det ju varit uppstigning vid 6-7, så det var lite skillnad! Nu sover han igen en sväng. Efter lunch kommer svärmor hit och passar Albin medan jag är i huset. Det blev helt plötsligt så bråttom med allt i köket/vardagsrummet. Jag måste spackla och slipa färdigt tills imorgon em för då ska Patrik lägga golvet i köksdelen. Och det är en hel del kvar... Jag har ju bara spacklat hälften en gång. Så idag blir det att få allt färdigt och kanske hinna spackla en andra gång på det jag gjorde i förrgår och igår för att sedan kunna slipa allt imorgon, phjjuu!

Måndag, tisdag kommer köket, wiiiee!!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback