Torsdag

Nu har jag precis gött 2 karlar, lagt en super arg och trött son, diskat och rastat hundar. Kände att tröttheten han ikapp mig nu...

Dagen idag har ej varit så värst produktiv. Vi åkte lite pulka och muntrade upp min sjuka mamma och bror. Efter sovstund och lunch drog vi en handling. Blev att vi bunkrade det mesta för månaden ut så nu var man pank igen då... Men skafferiet och kylen är full! Känns skönt:) Albin har även lyckats dra på sig ännu en förkylning. Snoret rinner och hostar besvärat. Stackarn! Hoppas det går över fort. Natten inatt hostade han en hel del men sov ändå. Jag sov inte lika bra:/

Robin och Patrik håller på med stora badrummet borta i huset just nu. De var bara hem och vände för att käka. I morgon kommer kaklet så då ska det börjas kakla, så himla kul! Spännande att se sen när det är uppe.

A just ja! Vet ni vad jag gjorde igår?! Jobbade ett kvällspass på jobbet! Haha. Kändes mycket konstigt att vara där men när man väl satte igång så gick allt på rutin:) Men lite ringrostig är man ju allt, Eller hur Anna?;)
Jag ser faktiskt fram emot nu att jobba lite helger i mars. Kul att komma hem ifrån och koppla bort tankarna.

Nu vakna Albin... Och sen blir det 2x skit bra serier på tv:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback