1 vecka

Denna vecka har bara flugit fram! Redan helg lixom. Men det är sköönt:) Ser fram emot dagen imorgon för den är heelt oplanerad. Jag känner för en lång sov morgon, frukost med fina familjen och sedan massa lek och kanske pulka åkning (tror dock inget av det blir av förutom kanske det sista... men önska kan man ju)

Våran vecka har iaf bestått av:
Måndag; Då var jag till jobbet på fm och skrev papper på förlängd mammaledighet och att jag ska ta ut all sparad semester i februari. Fikade med alla goa tanter och gubbar och såklart arbetskamraterna. Längtar faktiskt till att jag ska börja jobba lite i mars:)

Tisdag; öppna förskolan på fm och sedan husbygge på eftermiddagen

Onsdag; folktandvården med Albin (?? Ja vet!), stor handling på Ica maxi och sedan fika med svärmor.

Torsdag; Hanna och Karin med 2 barn var kom hit på lunch och fika = lite smått kaos, haha. Men kul var det! Förundras lika mycket varje gång hur de orkar och klarar av vars sin trotsig 2 åring och sedan även ha en runt halv året. Super morsor är vad dom är!!

Fredag (ja idag); så har svärmor och min mamma turats om att barnvakta Albin så jag har kunnat vara vid huset. Vad skulle man göra utan dem?? Ni är bäst! Jag var och hyrde en tak slip på morgonen idag, tänkte att det måste jag ha för jag orkar inte slipa för hand. Min rygg är redan paj av alla väggarna plus spacklingen i taken... Tror ni det blev bättre med en slip?? Höhö... Ja det kunde ha blivit om man hade orkat hålla upp det! Jäkla maskiner att vara tunga!! Så det får Robin göra!

Dagens tråkiga motgång var att vi fortfarande inte kan göra våra badrum för att plattan är för fuktig... Patrik som precis skulle till att börja med fultspärren i stora badrummet när han med mätaren kom för att kolla fuktigheten bara för att. Ingen har någonsin varit med om den fuktighet på en platta som är 42 veckor... Fattar inte vad som är fel:( Patrik som skulle kakla nästa helg! Fy vad besviken jag blev! Vi ska försöka hitta nån med en annan mätare för alla har sagt att det måste vara nå fel. Även han som kom och mätte blev förvånad.
Nä blä på det!

Nu ska vi kika på film! Jag är döö mätt efter en super god vitvinsgryta uppe hos mamma och pappa. Och de där två glas vinen utlöste min trötthet direkt så filmen blir nog lagom intressant, hehe.

("lilla" slipen som kan gå och DÖ!)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback