Bara problem!

Ni som har försökt att kommentera inlägg hos mig har väll kanske märkt att det inte gått... Tydligen har blogg.se problem med appen sen senaste uppdateringen. Vad ovanligt??... Men när man skriver inlägg från dator (som jag gör nu) så går det att kommentera. Hoppas det löser problemet snarast för lite feedback vill man ju få:) Trodde alla hade tröttnat på mitt babbel och där av inga kommentarer, hehe. Men ser man till statistiken så finns ni ju alla kvar:)

Nu när detta inlägg får att kommentera så tänkte jag fråga en sak. Finns det nått som ni som läser skulle vilja att jag skrev om?? Tycker att jag bara maler på om samma saker hela tiden... Eller ni som läser kanske vet allt om mig, haha. Jag menar det kanske mest är "kändisar" som läser:)

Nu ska jag bänka mig framför teven för nu vankas Sofias änglar på 5:an!

Ciaoo!


Kommentarer
Postat av: Gulperi

Jag tycker det är roligt att läsa om eran vardag och om Albins utveckling. Fortsätt skriva om allt som du skriver nu!! Hoppas vi ses imorgon på öppnis. Kram!!

2012-01-30 @ 20:37:19
URL: http://minbebis.com/blogg/gullan88
Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Tycker såklart de är roligt att läsa om Albin :) Men är roligt med allt däremellan också!!

2012-01-30 @ 20:51:27
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jag tycker din blogg är toppen som den är!! :)



Jag tillhör en utav dom som försökt kommentera ;) det var t.ex. nämligen ett roligt sammanträffande i lördags att vi precis också hade kollat på skönheten o odjuret, för första gången på många många år o det var mest jag som tyckte det var kul ;) o J också, men inte Wilda ;)



Angående kommentarsproblemet så har jag lyckats komma runt det :) skriver ju alltid från mobilen men det går att kommentera ändå för jag klickar alltid på den där "kommenterbar" fliken så det inte går o

2012-01-30 @ 22:11:37
URL: http://bluppan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback