Besatt!!

Jag har precis kommit hem från Öf, där vi har hängt med alla goa mammor & bebisar (som förövrigt inte är så små längre, Hjälp!; det betyder alltså att Albin oxå är stor!). Albin slockna på en gång på vägen hem i bilen. Han vaknade inte ens när jag bar in han, det är ovanligt! Men skönt:) Så nu kan jag kika på ett (hoppas på två) avsnitt av the vampire diaries! Satte på nedladdning säsong 3 innan jag åkte och nu var det färdigt, wiiie!

Nörd jag är jag vet, haha. Men har jag fastnat för nått så kan jag bara inte sluta. Jag har plöjt igenom 2 hela säsonger 22 avsnitter per säsong a´40 minuter vardera på 1,5 vecka nu. Det har blivit himla sena kvällar ibland nätter, men det går inte att sluta!!! Haha! Nackdelen när man har hela säsonger... Men nu är jag snart ikapp det som visas på tv så då hoppas jag hysterin är över:)


Kommentarer
Postat av: Carolina

Pjuh, har letat igenom din blogg för att hitta ett inlägg som går att kommentera. Blogg.se har ju tydligen nått strul som innebär att det inte går att kommentera inlägg skrivna via appen :/ skitdåligt! Men jag läser såklart här varje dag! :)



Det jag egentligen tänkte kommentera var inlägget om ekonomi, huslån o sånt tråkigt. Tänkte mest skriva att jag verkligen känner igen mig. Vi har dock som tur är klarat oss från att låna än så länge, men vi är inte långt ifrån tyvärr :( det suger att vara vuxen ibland. Inte minst när man bara har mammapenning :(



Hoppas ni har haft en trevlig kväll! :)

2012-01-20 @ 23:45:17
URL: http://bluppan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback