En glädjande nyhet!!

Idag var Robin och hyrde en fuktmätare som enbart är till för betong och den visade 80% (den som Conny hade visade ju 120 % i fredags och under 95 är godkänt...). Så det betyder att det är helt grönt att börja smälla upp badrum, Wiiiee!!!! Fan så glad jag blev när Robin ringde och berätta! Så på onsdag ska vi beställa kakel och på kvällen sen börjar Patrik med fuktspärren och sedan kör han resten av veckan tills det är klart.

Det mindre roliga är att om vi ska kunna beställa kakel på onsdag så måste jag och R vara överens om hur det ska se ut... Eee och det är vi ju?? Nä! Men jag har kvällen idag och hela dagen imorgon på mig att bearbeta han, hehe. I stora badrummet tycker vi lika men i lilla har vi väldigt olika åsikter. Aja vi får se hur det blir!:)
Jag är övertygad om att det blir bra vilket som ändå men jag vill vinna!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh vad roligt!! :D Äntligen!

Fick du till remsorna i spacklet? ;)

2012-01-31 @ 07:06:59
URL: http://annasofiaevelina.blogg.se/
Postat av: Carolina

Åh vad kul att ni kan börja med badrummen! :) det börjar ta form, huset, låter det som :) är inte aaaalls avis ;) haha



Angående kommentarsproblemet så hittade jag en lösning. Jag bloggar ju också alltid med appen. Klicka bara av o på "kommenterbar" fliken varje gång du ska posta ett nytt inlägg så funkar det :)



Hoppas ni har en mysig kväll!

Kram

2012-01-31 @ 21:03:36
URL: http://bluppan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback