Intensiv helg

Nu är jag helt slut! Kännas att man lever som man brukar säga;) Hela fredagen spenderades i huset, slipade och spacklade (jag börja kunna det nu...). Igår på fm slappade jag bara efter en urusel natt. Jag sov skit dåligt, Albin me och Robin var matförgiftad. Låter bra va? På eftermiddagen hjälpte ja syrran att hämta ett vitrinskåp som hon köpt via blocket. Jag måste säga att jag kör riktigt bra med släpkärra nu *stolt*. På kvällen sen följe jag med syrran och hennes vänner till Bullit för mat och öl och sedan gick vi hem till Nathalie för att pimpla lite vin. Efter det gick ja och Lisa till terassen och träffade massa folk. Skit kul kväll blev det!! Tack alla inblandade:)

Idag vaknade jag upp me världens huvudvärk och munhäfta... mindre kul. Men det vara bara upp och hinka vatten, ta två Alvedon och fara till huset. Mamma hade ställt upp på att passa Albin hela dagen så den tiden ville man ju utnyttja. Nu är alla rum färdig spacklade, slipade och taken målade. Även badrummen är helt färdiga, alltså våran del... nu är det Patrik som ska göra resten:) Känns super bra! I veckan tänkte jag åka och kika på tapet!!:)

Just nu lagar ja lite mat och väntar på att Robin ska komma hem. Han och pappa åkte över till huset nyss och skulle mäta fukten med en annan mätare som vi lånat. Hoppas att vi får ett bättre resultat denna gång!! Surt vore det ju annars...

Vacker man är efter en hel dags slipande... Syns var diademet har suttit iaf;)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback